KAPCSOLAT

Üzenet küldése:

Kapcsolat módja

Az érdeklődés célja:

Close
KLM

Álmodd ide magad

El tudja-e képzelni magát egy olyan helyen, ahol még sosem járt?

Kontextus

Egy bővülő piaci szegmensben kellett aktivációt terveznünk négy Közép-európai piacra. A tengerentúli egzotikus desztinációk száma egyre növekszik, egyenesen arányosan a közönség érdeklődésével.

A feladatunk az volt, hogy tervezzünk a KLM számára egy olyan aktivációt, amely egyben pozícionálja a KLM-et, mint az egzotikus desztinációk szolgáltatóját, és inspirálja a célcsoportot arra, hogy foglaljanak repülőjegyet.

Munka

A koncepciónk központjába a célcsoport bevonását állítottuk. Az aktiváció során a résztvevőknek el kellett képzelniük, hogy egy egzotikus desztinációról képeslapot küldenek szeretteiknek. A képeslap kiküldését adataik megadásával tehették meg a kampányhoz létrehozott microsite-on. A legjobb 10 képeslapküldőt meghívtuk egy karibi hangulatú partyra, ahol megízlelhették a desztinációk hangulatát zene, fények és ízek kíséretében, valamint a legjobb képeslap írója nyert egy kétfős utat Curacaora.

Az aktiváció vírusként való terjedését azzal biztosítottuk, hogy a beérkezett képeslapokra szavazók között egy amszterdami utat sorsoltunk.

Eredmények

A kampányból érkező látogatók 36%-a iratkozott fel hírlevélre, amely több mint 7,000 feliratkozást jelent és a látogatók 11%-a készített képeslapot, amelyet el is küldött ismerőseinek.

Szeretne még többet tudni?