KAPCSOLAT

Üzenet küldése:

Kapcsolat módja

Az érdeklődés célja:

Close
ford

Fiesta 24

Hogyan sikerült a teljes magyar gépjárműállomány 1%-át regisztráltatnunk egyetlen nap alatt egy pofonegyszerű ötlettel?

Kontextus

A magyar autópiac 2009 és 2012 között a negyedére csökkent. Az egyéni vásárlók aránya a megmaradt forgalmon belül nem haladta meg a 20%-ot. Az alapvetően volumen modell Ford Fiesta új változata ilyen piaci körülmények között került bevezetésre 2013 év elején. A cél a kívül-belül teljesen megújult modell megismertetése volt, a célcsoport márkakereskedésekbe való beterelésén keresztül.

Munka

A Wunderman Budapest feladata egy központi ötlet továbbgondolása volt: Tervezzünk egy 24 órás aktivációt, tervezzük meg a Fiesta Napot. A Fiesta bevezetését erőteljes és formabontó vizuális elemekkel teli TV kampány támogatta ebben az időszakban.

Az aktiváció fő gondolata az lett, hogy január 24-én, egy napon keresztül bárki, aki beviszi az autóját egy márkakereskedésbe, megnyerheti az új Fiestát. Az esemény kommunikációját a leghallgatottabb reggeli rádióműsoron, a Class FM Morning Show-n keresztül végeztük. A műsorvezetők tartalmat készítettek az aktivációból a Ford kommunikációs igazgatójának személyes bevonásával és szerepvállalásával.

Az egész napos eseményt élőben lehetett követni a Ford Magyarország Facebook rajongói oldalán, a márkakereskedések meghosszabbított nyitva tartással, 24 óráig tartottak nyitva, kiszolgálva a Fiesta Napra érkezett érdeklődőket.

Eredmények

A teljes magyar személygépjármű állomány 1%-a regisztrálásra került egy nap alatt a Ford márkakereskedésekben, összesen 29,497 autó.
A Ford website-ján a fennállása óta legmagasabban mért látogatói forgalmat mértük aznap, amely 900%-os növekedést jelzett.
A Ford Magyarország Facebook rajongói oldalán 12,674 like-ot kapott egy nem szponzorált poszt és került 247-szeres megosztásra.
A teljes havi értékesítés 17%-át ezen a csütörtöki napon értük el. 2013-ban arany EFFIE-t érdemelt a kampány.

Szeretne még többet tudni?