KAPCSOLAT

Üzenet küldése:

Kapcsolat módja

Az érdeklődés célja:

Close
HOGYAN SEGÍTHETÜNK?
Folyamatosan bővülő eszköztárral és a csatornák optimális megválasztásával segítjük partnereink munkáját.

NÉHÁNY TERÜLET, AMELYEN BELÜL BIZALOMMAL FORDULHATSZ HOZZÁNK:

  1. Kommunikációs stratégia

    Az elemzői képességeinket nem csak értékeléshez, tervezéshez is használjuk. Kiterjedt eszköztárunk van egy téma felfedezésére, körbejárására, amelyre építkezni tudunk.

  2. Vásárlói élmény-tervezés

    Legyen szó integrált vagy csak online vásárlói útvonalról, a Labstore business design különítményünk UX-szakembereinkkel karöltve kutatnak, terveznek, megvalósítanak, visszamérnek és optimalizálnak. Hogy a vásárlás tényleg élmény legyen.

  3. Adatstratégia

    Adatbázist építeni egy aktivációval is lehetséges. Tapasztalataink szerint azonban sokszor hiányzik az, mit is kezdjünk a vásárlói, fogyasztói vagy célcsoport-adatokkal, a kampányszerű kommunikáción túl.

  1. Adatok kezelése és feldolgozása

    Saját adatszerverrel, fejlett feldolgozókapacitásokkal rendelkezünk, hogy a fogyasztói adatok minden aktivitásnál mérve és kezelve legyenek.

  2. Adatbázis- monetizálás

    Az adatok folyamatos kvalifikálása lehetővé teszi, hogy viselkedés és fogyasztói preferencia alapján testreszabott üzeneteket fogalmazzunk meg, és juttassunk el a célcsoport számára, közvetlenül az üzleti eredményekre hatva.

  3. Kreatívtervezés

    Mivel a megbízásaink jelentős része kizárólag digitális aktiváció, főleg digital first kreatív koncepcionálást csinálunk, amelyet ki tudunk bontani klasszikus csatornákra is.

  1. Tartalmi platformok fejlesztése és kezelése

    A CRM és lojalitás aktivációk jellemzően együtt járnak valamilyen folyamatos kommunikációval, tartalmak gyártásával és azok gondozásával. Van úgy hogy erre specialisták tudását is igénybe veszünk, ha indokolt.

  2. Lojalitásprogram tervezése és kezelése

    Direkt marketing gyökerekkel rendelkező ügynökségként széleskörű tapasztalatokkal rendelkezünk lojalitásprogramok üzemeltetésében. A tapasztalatainkat gyakran frissítjük új eszközökkel, és szívesen kísérletezünk korábban ismeretlen megoldásokkal.

  3. Performancia marketing

    Webanalitikai képességeinket teljesítményorientált aktivációk tervezésébe fektetjük, és kutatásokkal kombináljuk, amelyek a márka pozícióját is érintik. Branding nélkül nincs konverzió.

  1. Közösségi média aktiváció

    A direkt marketing egyik fő terepévé vált mára a közösségi média. Ennek megfelelően mi is használjuk és aktiváljuk a közösségi média csatornákat partnereink számára.

  2. Analitika és optimalizálás

    Kombináljuk a fogyasztói adatokat a kutatatásokból és a webanalitikából származó információval. Riportálunk és megvalósítható javaslatokat fogalmazunk meg.